Quote of the Day

Every true genius is bound to be naive.
Friedrich Schiller

A letter from the heart.....

Love all of you who are still supporting me, thanks a million.


Monday, January 11, 2010

di suatu hari yang hening lagi dingin.....

So.... aku dengan bangganye berlaku conversation seperti dibawah:

aku : Jom kite buat bisnes nak? Ape yang ko tau buat? Aku tolong buat blog hahahaha
Aini : Aku jahit-jahit manik tau laaaa nak buat ape ek?
aku : Kite buat beg nak?
Aini : Aku tau buat beg! Senang jeee.....
aku : Jom kite jual beg. Yeay!
Aini : Yeay!


Tipu gile. Die tak macam aku ok. Die takkan cakap yeay sehepi macam aku. Kah Kah Kah.

Lepas tu, die kate modal berape nak kuar nih? Aku pun cakap laa tengok dulu kain blablabla.

Ok laa kawan-kawan, nantikan beg handmade aini&ismah ok? :)

Kalau tak jadi sori laa hahahaha sebab kitorang ni amateur lagi. Bukan golongan veteran berbusiness.



p/s: Doakan kami berjaya. Hehehehe

No comments:

Post a Comment