Quote of the Day

Every true genius is bound to be naive.
Friedrich Schiller

A letter from the heart.....

Love all of you who are still supporting me, thanks a million.


Saturday, January 23, 2010

beginner

Aku dah culture shock kejap. Badan aku pun same. Hahaha. Kenape?

Semalam aku tido umah Aini kononnye nak siapkan barang2 hasil kraftangan kami ni laa. Sebab aku dah siap kan satu yang kecik so aku rase memang laa susah tapi sebab kecik so kejap je laa. Hahaha. Lepas tu dibantai pulak Aini pakse aku siapkan satu design yang agak advance laa bagi aku. So aku dengan terkejut mengejut aku buat tak siap2 sampai pukul 3 pagi!!!

Last2 aku surrender aku cakap aku nak tido tapi tak sampai hati pulak partner in crime tak tido terbongkok2 buat kerje kan? Tapi dari aku pakse mate dan juga tangan aku berkhidmat untuk sejam lagi, tak payah laa kan buat naye je design tu nanti dah tak serupe yang dilukis. Hahaha.

And then, this morning, aku terjage banyak kali sebab aku dijangkiti virus selsema so aku tak boleh laa nak tido macam baby, aku asik terjage je. Dan2 pulak si BF tu pulak asik call aje. Ai. Last2 bangun pukul 11 lebih gak. Lantak.

Lepas tu, memang jadi pekerja berdedikasi, terus capai ape yang patut then start sewing.. again. Arghh!!! Letih gile. Ade laa 2, 3 jam gak aku dok menyiapkan part aku coz Aini punye die dah siap. Laju tu. Aku pun kagum. Hahaha. Tapi aku boleh nampak laa die suke, aku terpakse sebab terjelumus dalam lembah menambah pendapatan nih. Ai.. bukan senang nak dapat duit ek...

Rupe2nye selame ni aku tak penah susah so aku tak tau macam ni rupenye perasaan rase susah tu. Ingat kan senang je rupenye... adoi, Tuhan aje yang tau betape peritnye perut aku. Aik?

Apape pun, berkat usaha aku, siap pun 2, tapi Aini dah siapkan base die ade laa dapat 10 ketul, 3 dah complete. Ai.. jenuh aku berminggu2 macam ni. Terime jelaa aku gak yang ajak die. Cheh.

Menyesal tak? Hahahaha

No comments:

Post a Comment