Quote of the Day

Every true genius is bound to be naive.
Friedrich Schiller

A letter from the heart.....

Love all of you who are still supporting me, thanks a million.


Tuesday, September 7, 2010

raya project progress - part II

Aku bukak balik yang aku jahit ari tu sebab macam tak cantik and tak seswai untuk pattern yang macam aku buat dekat baju tu. Maybe sebab space dalam die tu besau sangat so cam tak comel buat panjang2.

Since this is my first time doing this shit, so its like try and error gitu.
Banyak laa pulak error kan tak kire. 
Dengan senget benget, manik ntah rupe ape.
Tak kire pulak dengan tah ape kaler yang aku buat pun aku tak tau laah.

Janji aku puas.

Alamat memang raye tak sempat nak pakai kot. 
Tak pe janji aku kena siapkan time nak pegi open house umah kawan2! 
Hehehehe time tu lee nak melaram nak menunjuk2.

Aku baru siapkan yang cenonet2 aje.


Tengok, aku dah bukak balik. Penat tau.


Close-up. Kalau bukan baju sendiri 
tak kuase aku nak jahit rapat2 cantik2. Huh.











MAAF, TEMPAHAN TIDAK AKAN DIBUKA SELAMA-LAMANYA.




Keh keh keh

Vote for handmade 





:D

No comments:

Post a Comment